start of something new

Idag började morgonen tidigt. fixade håret på människor innan jag insåg att jag själv bara hade en ynka halvtimme på mig att fixa mig. Vi drog till krykan och sedan hem för tårta bananer hallon och grädde. Efter det kom elin och vi drog till dinglepizzeria. Jag flagnar sönder och all färg är snart borta. Min bränskada är nu troligtvis ingen brännskada längre och tidigt imorgon på morgonen blir det sjukhuset för att kolla upp det då de inte blir bättre. Varfyllda blåsor som kliar. Sedan blir det jobb. Alla nior var så fina idag och jag fick kramat om en hel del EXTRA snygga. Säger man grattis då man gått ur nian? det var då iallfall det jag sa. får hoppas det inte lät allt för knasigt. Sitter och väntar på att alla ska lägga upp bilder på facebook och deras bloggar om hur de kommer se ut på middagen, gott avundsjuk att jag inte får klä upp mig och vara fin för kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0