& silhouette dreams

igår åkte jag och oskar ut på havet med en flaska rosevin och en engångsgrill med grillkorv. satte oss och myste och bara njöt ute på en ö i några timmar på eftermiddagen. slutade dock med att jag hällde ett stort glas ramlösa i oskars ansikte, och ja, men flit. haha, roligaste någonsin men man får faktiskt skylla sig själv då man häller några droppar vatten på mitt huvud. han tyckte dock inte det var lika roligt som jag. nio imose tog jag min lilla(stora) fula moped hem igen och åt frukost och bnörjade sakta klä på mig lite kläder. idag blir det torp då mamma har vaknat. ska köpa målarfärg. nu ntligen ska mitt rum bli helt klart. ända som fattas är lixom de vita väggarna. ska rensa och fixa alla klädstänger osv med, skönt

idag är klackarna fårn nelly på med. skulle kunna leva i klackar varje dag om jag vore någon cm kortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0