påminnelse

kan inte sova som vanligt (vaknade halv sex igen.) Även fast jag sommar jobbar kommer jag inte ha ett öre kvar till hösten, så är det bara. så den 22 juli när jag fyller har jag jobbat ihop hälften utav pengarna vilket betyder att jag MÅSTE köpa mig något nödvändigt som jag behöver. en ny telefon? något i den stilen, för jag känner mig själv rätt bra så kommer jag i höst stå där och undra vart fan tog alla pengar vägen? så det är så det får bli. Detta får bli en påminelse till mig själv så jag inte rör pengarna, haha.

Kommentarer
Postat av: hannah

hihi herregud, man lever ju som sagt bara en gång, så så farligt var det inte, hihi, så skääääms inte för tusan, för det händer alla någon gång!

bättre att du spydde upp det än att det var kvar i kroppen, hihi.

men så bra att det är bättre nu dåååå!<3

2011-06-27 @ 16:44:09
URL: http://hmeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0