Moroccan Oil Treatment

Denna är något jag ska skaffa mig så snart lönen rullat in. Jag har så himla slitet hår p.g.a hårfärlägningar, färgningar, blonderingar och värmetänger. På min praktik salong precis innan jag gick på sommarlov fick de in massvis av dessa flaskor. De ska alltså vara otroligtbra för håret och det ska också tydligen se friskare ut direkt. för 339:- får du den på bangerhead.se. Den sägs också vara otroligt dryg.
  • Rik på vitaminer, antioxidanter och protein
  • Stärkande och vårdande för håret
  • Minskar fönings- och stylingtiden
  • Eliminerar frissighet
  • Skyddar håret i förorenade miljöer


Kommentarer
Postat av: Omygloss

är otroligt sugen på den jag också! kan tipsa om hemsidan feelunique.com. billigare!

2011-06-19 @ 00:17:10
URL: http://omygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0