Fake smiles and forced laughs

Har suttit och raderat nästan alla inlägg nu. skämms då jag tittar tillbaka. De paketen jag beställde från nelly ska jag skicka tillbaka. det ända jag vill ha kvar är väskan skorna och den bruna mocca jackan och såklart spetsshortsen. jag förstår inte varför jag är så EXTREMT IMPULSIV. och jag menar verkligen EXTREMT. Den toppen jag beställde för någon dag sedan är så jag nu vill sätta mig och grina, skitful tycker jag nu. Vill bara klaga på allt och alla just nu då inget går som det ska. jag är gråhårig/råttfärgad. inte direkt roligaste och det värsta av allt är att jag inte kan göra något åt saken. Imorgon åker jag och mamma till torp för måste verkligen ha något att ha på mig till midsommar, börjar bli lite panik nu. Har också laddat upp med en rad filmer för det lär väl inte bli någon sömn inatt häller p.g.a hostan


troligtvis det onödigaste inlägget någonsin men en blogg har man för att skriva av sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0