DOWN IN A HOLE

blir inget jobb imorgon ändå? schema ändring. jobb torsdag fredag och lördag istället. ååå, vill ärligt talat bara lägga mig ner och gråta. träningen skiter sig hela veckan då det inte finns tid. orkar inte, blir så himla lat utan träning. måste ta tag i mig själv känner jag nu. eller nästa vecka får det ju bli då. åkte ner till hamburgsund för att sitta och bara tjata med elsa i cirkus tre timmar. gott att prata av sig, skönt med sådana människor som henne. Att bara kunna sitta och prata utan att behöva anstränga sig samtidigt som du kan sitta tyst utan att det skulle bli jobbigt. Ikväll ska jag se på film och äta i arghet.

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra torsdag :D

2011-07-07 @ 02:24:25
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Tess

Nu är vinnaren utsedd. Gå in nu och kolla om just du har vunnit!



...Hade du inte turen med dig? Då får du en ny chans redan i nästa inlägg som kommer upp senast ikväll!:)

2011-07-07 @ 13:11:36
URL: http://klewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0