i thought i had you figured out

känner mig fortfarande lika nyvaken, trött och sliten som innan jag gick och la mig igår. Min lilla herpes/rabies/pest/var äckel smitta håller på att gå tillbaka. jag menar ärligt, vem får hudinfektion på nyckelbenen? får ha största plåstret där på fredag. mindre kul. Men får gå. Det blir ingen träning på cirkus en och en halv vecka häller då det måste läka helt först. Blir rastlös av att sitta inne och vädret hjälper inte då häller. Idag blir det en sitta-inne-bara-äta-hela-dagen-och-glo-film-dag. Jag har ett år en månad och en dag kvar nu tills arton år fyllda. längtar tills studenten. helt sinnessjukt att 93:orna tar den bara nästa år. Älskar att jag börjar klura ut vad jag vill med livet. Att komma dit man vill utan att sitta i skolböckerna 24/7. Jag ångrar inte linjen jag valde då den är himla rolig och det kunde inte blivit bättre när du arbetar mer med händerna än att sitta framför skolböckerna. dedär skolböckerna har aldrig varit min grej, aldrig. men om tio år ska jag inte stå som frisör, det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0