finaste kusten

åkte och gjorde våra scheman inför sommarn och det kunde ju inte blivit bättre kan jag säga er. lite många eftermiddagar men en riktigt superschema ändå. sliten och äcklig tog jag sedan mopeden till fjällbacka och hämtade ut mina skor och väska. skorna var det finaste jag sätt och helt underbara att gå i. tråkigt nog mäter jag 190 cm i dom men gud så värt. efter det myste jag och oskar bara runt samt tog en fika. till midsommar sägs det att de ska regna vilket jag förberett mig på. Svarta jeans, tunika och stort halsband blir grejen. om solen tittar fram och om vädret håller sig åker jeansen av.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesnygga skor!

2011-06-20 @ 18:41:47
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0